אם תשאלו אותי, לירון ורן תורגמן חייבים לא מעט לשני מוקדים:
הסיפור של הזוג הצעיר, מתחיל כאשר השניים הכירו באפליקציה, ומאז יצאו ביחד במשך כ-4 וחצי שנים. עם זאת, בעוד שלקח לשניים זמן להתכנס מתחת לחופה, מהרגע שהחליטו להתחתן, לקח להם בדיוק יומיים להיסגר על אולם.
לירון מספרת שתמיד חלמה להתחתן במקום מסוים (לא בוולקאן) וגם היה לה ברור שכך יקרה, אך המלצות של חברים קרובים על האוכל המדהים של וולקאן גרמו לה לקפוץ לראות במה מדובר, ובסופו של יום היה זה האולם הראשון והאחרון שהם בדקו – תוך יומיים התקבלה החלטה ונסגרו פרטים, ממש meant to be..
אני מקשה ושואלת את לירון איך כ"כ מהר היא שינתה אולם, והיא אומרת שזו הייתה התפאורה המרשימה, היה זה הגודל האידאלי עבור אירוע של 250 איש, אלו היו אנשי הצוות המקסימים שהיו שם עבורם מהרגע הראשון, וזו הייתה האפשרות לחגוג בעיר ירושלים: "סוף סוף יש אולם אירועים מרשים ובאיכות גבוהה שיודע לתת שירות בירושלים – סוף סוף לא צריך לצאת מהעיר בשביל להתחתן".
לירון ורן הם מהזוגות שאוהבים שדברים מתנהלים בצורה פשוטה ואינטימית. לכן רן בחר להציע ללירון נישואים כשרק שניהם בחדר (בשעות הבוקר, בעודם בחופשה באילת), ולכן לירון הוכיחה פעם אחר פעם שהיא כלה קלילה.
לירון סגרה עם המעצבת הראשונה שהיא ראתה, זרמה עם ההצעות המקצועיות של צוות עיצוב החופה וכדומה. עם זאת, אין זה אומר שהכול זרם חלק, אך כנראה שכשמגיעים עם גישה חיובית, ונמצאים לצד הצוות הנכון, דברים פשוט מסתדרים.
כך קרה שאחרי הצילומים היה קרייסס עם השמלה, ואפילו התסרוקת נהרסה מהרוחות. כל כלה אחרת הייתה נכנסת לסטרס, אך לירון שמרה על קלילות, וכיוון שהיא הייתה בידיים טובות, דברים הסתדרו. מנהלת האירוע ישר קלטת את הסיטואציה ודאגה להזמין אנשי מקצוע שסדרו הכול, כך ברגע שהאורחים הגיעו, לירון הייתה מוכנה ☺
לירון ורן תכננו להתחתן באוקטובר, אך בעקבות המלחמה בקשו לדחות למרץ, וכאן מגיעה לוולקאן הכרת תודה. הבינו את המצב ובאו לקראתם מכל הלב.
בכלל, לירון מתארת את שיתוף הפעולה מצד הצוות של וולקאן בצורה סופר מפרגנת. ראשית, בכל רגע נתון היה לידה איש צוות, כך שאם עלה צורך כלשהו, נמצא מענה מידי ומקצועי. מעבר לכך, הקצו להם את שתי הסוויטות, כך שהיה נוח ונעים להתארגן.
בנוסף, המלצרים היו מדהימים לאורך כל האירוע (פרמטר שהיה מאוד חשוב ללירון), היה מקרה של צ'ק שנשכח וההנהלה הייתה ממש קלילה ( נתנה תחושה שלא הכסף זה מה שחשוב, אלא שביעות הרצון של השניים), ואם נעצור לדבר על שף, הרי שלירון בכלל מפרגנת, וכאן אני בוחרת לשים את המילים שלה: "לא נתקלתי בשירות כזה"…!
משה שרביט העניק מנות נוספות ללא תשלום, וגם כאשר הם ביקשו תוספות מסוימות שהיו כרוכות בהגדלת ההוצאה, שרביט הסביר שאין בכך טעם.
לבסוף אני מסיימת עם הבקשה הקבועה – טיפ לזוגות טריים, ולפניכם התשובה: תיהנו מהרגע מבלי להתעסק בשטויות – זה היום שלכם!
תכל'ס? צודקת – המון מזל טוב!