כותל קריצה והשאר היסטוריה – הסיפור של מריאור ומיכאל שוחט

שיתוף:

תחנה ראשונה – כותל

מריאור ומיכאל שוחט הכירו באזור הכותל. שניהם היו שם בענייני עבודה, הבחינו האחד בשנייה, מריאור לקחה יוזמה ומאז הם ביחד. לאחר שנתיים שבהם יצאו ולאחר שהיה ברור שחתונה היא התחנה הבאה, רק נותר לחכות שמיכאל יימצא את הרגע הנכון, והוא אכן מצא.

תחנה שנייה – הצעה מול שקיעה

באותו יום של ההצעה מריאור התארגנה לחתונה של בת משפחה, אך מהר מאוד נמצא התירוץ הנכון להסיט אותה מדרכה לעבר השטח הפתוח, ירוק מול שקיעה, ושם לצד כל המשפחה, מיכאל שאל את השאלה.

תחנה שלישית – אולם וולקאן

כשאח שלך הוא המנהל של האולם הכי נחשב בירושלים, לא צריך יותר מדי לחשוב, אלא רק לנצל את הסיטואציה, וזה בדיוק מה שמריאור עשתה.

עכשיו רבים מכם עשויים לחשוב שמדובר ב"משחק מכור", כי ברור שאם אח של מריאור הוא המנהל של האולם היא תגיד עליו רק דברים טובים, אבל אני מבטיחה לכם שלאורך כל השיחה מריאור חזרה אינספור פעמים על שני דברים:

  • מאושרת שהתחתנתי באולם וולקאן.
  • הצוות פשוט מדהים – מעניק חוויה משפחתית.

תחנה שלישית – ההכנות

מריאור מציינת שוב ושוב שהצוות של וולקאן הוא חד פעמי. אני שואלת כיצד זה בא לידי ביטוי והיא עונה שצוות המכירות היה שם בשבילם ולא לחץ על דבר. השף משה בנה עבורם את התפריט באופן אישי, דיבר באופן פרטני עם ההורים, וכשהיא ביקשה להחליף רוטב מסוים לסלט, הוא שיתף פעולה.

המעצב היה שם 100%– הכווין, ייעץ וצ'יפר היכן שהוא רק היה יכול. למרות שהיה מדובר בחתונה מופרדת שנתפסת בעיני המלצרים כבעלת פוטנציאל נמוך מבחינת טיפים, המלצרים היה מדהימים. נתנו מעל ומעבר ואף עצרו לברך במזל טוב. ביום של החתונה הצוות פינק את כל המשפחה שהקדימה להגיע.

אני מבקשת דוגמה יותר קונקרטית, ומריאור נותנת 3: ביום הגדול הגיע הזר של החתונה והוא היה נראה מבאס. מריאור הראתה אותו למעצב ושאלה מה ניתן לעשות, והוא מבלי לדבר יותר מדי לקח אותו ולאחר כמה דקות החזיר זר שנראה מדהים. מריאור בחרה בר לבן במקום השחור הקיים, ואף העדיפה מיקום שונה, וגם את זה היא קיבלה. מבלי להתלונן ובאווירה טובה. מריאור הזמינה שירות חיצוני שכדי למקמו בצורה אידיאלית באולם, נדרשה התעסקות של שעתיים, והכול נעשה ע"י הצוות בצורה מופתית ומבלי לגבות שקל נוסף.

תחנה רביעית – טיפ לדרך

אני שואלת איך זה לעבוד מול האח כשמדובר ביום הגדול, ומריאור אומרת שהיה ממש כיף, לא רק שאושר סופר מקצועי, אלא היא גם הרשתה לעצמה לנצל זאת. בשבתות כשהיו ביחד בבית, היא הייתה מציפה בקשות נוספות.

לבסוף אני מבקשת טיפ עבור זוגות טריים, ומריאור מציינת שרצוי לקחת דברים בפרופורציות. אומנם מדובר בחתונה, אך למחרת חוזרים לשגרה.

תחנה חמישית – שורה תחתונה

לבסוף חשוב לציין שגם אם לאח שלכם לא קוראים אושר, והוא לא חלק מהצוות של וולקאן, אתם עדיין עומדים ליהנות מיחס אישי ומשירות מקצועי ששם את הזוג הצעיר בקדמת הבמה. וולקאן הוא אולי אולם אירועים, אך קודם כל עסק עם נשמה. נשמה שבה לידי ביטוי מהשיחה הראשונה, עוברת דרך המנות המשגעות ומגיעה עד לחוויה של האורחים.

נשמע טוב? מוזמנים לקבוע פגישה ולבחון בעצמכם.