הודיה ואורי עזרה – היה שווה לחכות
שיתוף:
הסיפור של הודיה ואורי עזרא מתחיל בקניון בירושלים, בו השניים הכירו והפכו לזוג. לאחר 7 שנים ההצעה סוף סוף הגיעה, ורק נותר לארגן חתונה.
כירושלמים צעירים שהיו בלא מעט חתונות, השניים הכירו את ההיצע, ולכן כשהגיע הרגע שלהם לסגור מקום, הם הגדירו לעצמם 3 דברים:
- רמה גבוהה של אוכל
- נוחות מבחינת הגעה
- שהחברים יוכלו להגיע ולחזור בבטחה במונית
מהנקודה הזו הם ראו אולם אחד בתלפיות ומיד לאחריו את וולקאן, שבאותם ימים היה חדש, אך השמועות עליו כבר רצו. איך שהגיעו לאולם השניים הבינו שכאן הם יתחתנו. לא רק שהם שמעו דברים ממש טובים על האוכל והעיצוב היה מרשים, אלא היה זה גם היחס החם שקיבלו מכל אנשי הצוות.
עם צוות כזה אתם מסודרים
אומנם הודיה התחתנה לפני יותר מחצי שנה, אך היא עדיין זוכרת את השמות של כל אנשי הצוות שסייעו באופן מקצועי ועם המון סובלנות. הודיה מציינת לטובה את:
- נועם – נועם ניהלה את כל הפגישות בצורה מקצועית ונעימה. הודיה מספרת שנועם ממש מקסימה והעניקה יחס אישי לאורך כל הדרך. תמיד ענתה לשיחות ודאגה באופן מקצועי לכל הפרטים.
- דנה – דנה מפיקת האירועים עזרה בכל דבר ותמיד עם חיוך. עבור כל שאלה היית זמינה בוואטסאפ והעניקה לא מעט טיפים שווים.
- השף משה שרביט – השף משה היה מקצועי, אדיב וגמיש. הזוג ביקש להחליף את דג הסלמון שבחריימה ללברק, ואילו משה הסביר שהאורחים עשויים לחשוב שמדובר במושט פשוט. לבסוף משה הציע פשרה מעולה, להציב בכל שולחן תפריט שמסביר בדיוק מה מקבלים בכל מנה. למרות שהפתרון דרש היערכות נוספת, הם עשו זאת בצורה יעילה ועל חשבונם, ואכן האורחים שביום למחרת האירוע פרגנו על הרמה הגבוהה של האוכל, הזכירו לא מעט את מנת החריימה שהייתה מעולה.
- אושר – מנהל האירועים אושר היה מדהים. סייע בחזרות לחופה והיה שם עם חיוך מרגיע עבור על צורך ובקשה.
- הצוות הכללי – סך הצוות העניק תחושה טובה ושיש על מי לסמוך. ביום החתונה דאג להביא לחדר המקסים של החתן והכלה פלטת ירקות, פלטת פירות, שתייה ואינספור פינוקים שווים.
3 טיפים שיחסכו לכם כסף
אני שואלת את הודיה לגבי התייעלות כלכלית בארגון משמעותי כמו חתונה, והיא מעניקה 3 טיפים סופר חשובים:
- המקום הנכון – רצוי להתמקד באולם אירועים שלא רק מחפש כיצד להרוויח, ממש כמו וולקאן. לאורך כל ההכנות הורגשה שקיפות מלאה, ואף איפה שניתן, האולם סייע לחתוך בהוצאות, גם אם זה לכאורה בא על חשבונו. אני מבקשת דוגמה, והודיה מספרת שהם ביקשו להוסיף מיץ גת, אך האולם הסביר שבמקרה הזה ייצא להם יותר משתלם לספק את המיץ באופן חיצוני.
- אפליקציה – ניתן להיעזר באפליקציה "מאורסים מאורסות" שממש עוזר לקבל תמונת מצב מקיפה לגבי סך ההוצאה.
- תוספות – אין למהר לשלם על תוספות. לצורך הדוגמה, הודיה מספרת שהם נעזרו בבר האלכוהול של האולם. החלטה שגם יצאה יותר זולה, וגם הוכיחה את עצמה. צוות הבר היה מדהים ומנות האלכוהול היו מעולות!
אז מה היה לנו פה? עוד זוג ירושלמי מקסים, טיפים כלכליים ושיעור חשוב על אדיבות ומקצועיות.